MONO İLE HAYATINIZI DEĞİŞTİRİN!

Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.

HAYATINIZI DEĞIŞTIRIN
MONO İLE!

Bir Tedavi Bulun

Yüksek kaliteli tedavi mi arıyorsunuz?

Hastalarımıza her türlü soru, ihtiyaç veya merakları için bize 7/24 ulaşma fırsatı sunuyor ve ister yazılı, ister sözlü, ister görüntülü iletişim olsun, tercih ettikleri her kanaldan yanıt veriyoruz. Uzman tıbbi danışmanlarımız hastalarımızdan gelecek tüm soruları yanıtlamak için heyecanla bekliyor.

Öne Çıkan Tedaviler

Kişiselleştirilmiş tedavileri en iyi şekilde deneyimleyin.

Hastalarımızla iletişim kurduğumuz andan itibaren kendimizi onların yerine koyuyoruz. Ekibimiz, online konsültasyon sürecinden tedavi planının sunulmasına, ülkemize gelişlerinden tedavi sürecine, kaldıkları süre boyunca sosyal aktivitelerden ülkelerine dönüşlerine ve dönüş sonrası bakım sürecine kadar her adımda hastalarımızın yanındadır. Sadece belirli saatlerde değil, gün boyunca erişilebilir olmak karşılıklı iletişimi güçlendirir ve güven oluşturur. Önceden tanımlanmış paket tedavilere güvenmiyoruz; bunun yerine bireysel talepleri değerlendiriyor ve hastalarımıza uygun özel paketler oluşturuyoruz.

Mutlu Hastamız

İlgili platformlar aracılığıyla bizi tercih eden hastalarımızın paylaştıkları deneyimler, doğrudan bize sağladıkları geri bildirimler ve yönlendirmelerle Mono ailesine katılan hastalarımız, alanında uzman kişilerle işbirliği yaparak çalışmalarımızı en iyi şekilde yürüttüğümüzü vurguluyor.

Mono ekibi olarak sadece tedaviye değil, tedavi sürecini en iyi şekilde yönetmeye de odaklanıyoruz. Hastalarımızı tedavi sürecinde uzman doktorlar ve sağlık tesisleriyle buluşturmanın yanı sıra, hastalarımızın tercih ve isteklerine göre turlar ve etkinlikler düzenliyoruz. Tedavi sürecinde hastalarımızı uzman doktorlar ve sağlık kuruluşlarıyla buluşturduğumuz gibi, hastalarımızı en iyi eğlence, dinlenme ve seyahat programlarıyla buluşturmak için de alanında en iyi rehberleri ve organizatörleri seçiyoruz.

Üstün Hizmet ile Zahmetsiz Yolculuk

Herkese tavsiye ederim!!! İlk mesajlaştığım günden itibaren sahip olduğum her soru tüm ayrıntılarıyla cevaplandı, tüm rezervasyon süreci kolaydı! Uçuşlarımı bile ayarladılar, tek yapmam gereken kendimi havaalanına götürmekti ve geri kalan her şey benim için yapıldı, birisi varışta benim için havaalanının kapılarının dışında bekliyordu, harika bir otele götürüldüm ve sonra…

Antony

Mono’da Olağanüstü Bakım ve Koordinasyon

Mono ve özellikle çalışanları ile gerçekten iyi bir deneyim yaşadım. Özellikle Emir çok ilgili ve nazikti. Her zaman kontrol eder, randevuyu hatırlatır ve ilaçları alır. Başından sonuna kadar inanılmaz bir deneyimdi.

Awien Deng

Beklentilerin Ötesinde: Mono Klinik Deneyimi

Dürüst olmak gerekirse bu konuda çok şüpheciydim. Gerçek olamayacak kadar iyi olduğunu hissettim. Geldiğimde son derece memnun kaldım. Satıştaki Ecem’den, Hasta Koordinatörüm Tuğçe’ye ve bir rock yıldızı olan Hasta Hizmetleri Uzmanım Emir’e kadar herkes! Tüm süreci stressiz ve gerçekten keyifli bir deneyim haline getirdiler. Doktorlar harikaydı, bana çok iyi baktılar ve tüm ihtiyaçlarınız için Mono Clinic’i şiddetle tavsiye ederim. Tedavimi tamamlamak için Şubat ayında geri dönmeyi dört gözle bekliyorum.

Bryant C

Mono’da Güvenilir ve Yetkin Hizmet

Mono kliniği çok iyi ve herkese tavsiye ederim. Başından sonuna kadar bize her konuda yardımcı olan İrtibat Kişim Nazım, güvenebileceğiniz çok kibar ve yetkin bir Kişiydi. İyi bir karardı.

Fozia Rana

Hizmetlerimizi tercih eden Mono hastaları, tüm ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlanmış otellerimizde kendilerini evlerinde hissedebilirler. Otellerimiz, yenilikçi ve ekip çalışması odaklı profesyonel kadrosu ve 7/24 hizmet veren sağlık personeli ile %100 misafir memnuniyetine odaklanmıştır. Hem şehir merkezinde hem de Çeşme’nin kalbinde yer alan konumumuzla, gittiğiniz her yerde size evinizin sıcaklığını sunmaktan ve sizi ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz.

Mono ekibi, hastalarımızın ülkemizde kaldıkları süre boyunca konforlu ve yüksek kaliteli bir deneyim yaşamalarını sağlar. Tüm ihtiyaçlarını karşılamak için her şeyi düşünüyor, planlıyor ve onlar için her isteği yerine getirecek bir organizasyon gerçekleştiriyoruz. Misafir hastalarımız daha ülkemize gelmeden kapsamlı bilgilendirme yapılıyor, havalimanında Mono ekibimiz tarafından karşılanıyor, otellerimizde VIP araçlarla check-in işlemleri gerçekleştiriliyor. Çevre tanıtımları yapılmakta, misafirlerimizin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde tasarlanmış konforlu, hijyenik odalarımızda dinlenme imkânı sağlanmaktadır. Doktorunuzla yüz yüze görüşme sürecinde uzman ekibimiz yine hastalarımızın yanında bulunarak tüm sorularını yanıtlıyor. Ameliyat günü hastalarımıza otel çıkışından itibaren eşlik ediyor ve hiçbir süreç boyunca onları yalnız bırakmıyoruz. Sağlık ekibimiz ameliyattan sonra her gün hastayı yerinde ziyaret ederek kontrol sürecini yakından takip ediyor. Hastalarımızın her biri, yolculukları boyunca onlarla yakından ilgilenen, her an onlara eşlik eden ve tüm süreç üzerinde kontrolümüzü sağlayan özel bir uzmana sahiptir. Bu, hastalarımızın kendilerini güvende hissetmelerini sağlar ve tüm sürece hakimiyetimizi artırır.

Güçlü Kalmanıza Nasıl Yardımcı Olur?

Clinic Mono, hastaları için her ayrıntıyı özenle düzenliyor ve çok uygun fiyatlı, her şey dahil tedavi paketleri sunuyor; size sadece uçak biletlerinizi almak ve Türkiye’de geçireceğiniz zamanın tadını çıkarmak kalıyor. Tüm varış detaylarınız varış asistanlarımız tarafından mevcut en iyi tesislerden ayarlanacaktır.

Bu yolculukta bize katılan hastalarımız bizim için çok değerli. Onları asla yalnız bırakmayız. Tüm sorularına yanıt vermeye ve iletişimi sürdürmeye devam ediyoruz. Hastalarımız bizim için çok değerlidir. Sadece ameliyatın tamamlanmasına kadar değil, iyileşme süreci boyunca da bakım sonrası süreci yönetiyoruz. Çünkü hastalarımızın kendilerini nasıl hissettikleri bizim için her şeyden önemlidir!

Mono, hastalarını kaldıkları süre boyunca yalnız bırakmaz; Mono Aftercare Villa’da bir tıbbi danışman ve yemek ve temizlik personeli 7/24 hizmetinizde olacaktır

Tüm Mono hastaları, gün ve saatten bağımsız olarak varışta VIP araçlarla havaalanından alınmaktadır.

Operasyon Departmanımız seyahat programınızla ilgili her türlü sorunuzu yanıtlamaya hazır olacaktır. Mono, tüm hastaların ülkelerine döndükten sonra ameliyatlarıyla ilgili herhangi bir memnuniyetsizlik durumunda başvurabilecekleri bir Hasta Hakları Departmanına sahiptir.

Mono Clinic, deneyimli kozmetik, diş, bariatrik danışmanlarımız ve saç ekimi uzmanı doktorumuzla yapılan ücretsiz çevrimiçi konsültasyon sunar.

Yeni bir seni kucakla

• Plastik ve Estetik Ameliyatlar
  • Estetik Diş Hekimliği
  • Obezite Cerrahisi
  • Saç Ekimi
Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.

Ücretsiz Danışmanlık Alın

Bir sağlık turizmi acentesi olarak Clinic Mono, hastaları için her ayrıntıyı özenle düzenler ve çok uygun fiyatlı, her şey dahil tedavi paketleri sunar; size sadece uçak biletlerinizi almak ve Türkiye'de geçireceğiniz zamanın tadını çıkarmak kalır. Tüm varış detaylarınız varış asistanlarımız tarafından mevcut en iyi tesislerden ayarlanacaktır.

Blog

Herhangi bir sonuç bulunamadı.
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp